.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش ناجا براي افزايش ضريب امنيت در کشور

نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي ، بالاترين و مهمترين مسئوليت ناجا در کشور را ، برقراري امنيت و تامين آسايش مردم عنوان کرد.  حجت ‌الاسلام محمدعلي رحماني در حاشيه مراسم توديع و معارفه رئيس عقيدتي سياسي نيروي انتظامي استان مازندران به خبرنگاران گفت: ناجا در تلاش است با گسترش کمي و کيفي و رشد تخصصي وظايف انتظامي ، ضريب امنيت را در جامعه بالا ببرد.

وي درباره توطئه‌ها و شيطنت‌هاي دشمنان نظام اظهار داشت: دشمنان براي ضربه زدن به نظام ، برنامه ‌ريزي و سرمايه‌ گذاري کلان کرده ‌اند.

رحماني تصريح کرد: استکبار جهاني براي آنکه بتواند به نوعي به نظام اسلامي ايران ضربه وارد کند يک شبيخون فرهنگي عليه ملت ايران به راه انداخته است. وي اضافه کرد: امروزه ناجا در مقابل اين تهاجم فرهنگي قرار گرفته و خوشبختانه با تعامل خوبي که بين مردم و پليس وجود دارد با تمام قدرت در برابر اين تهاجم ايستادگي نموده و امنيت و آسايش در جامعه برقرار است. رحماني ضمن هشدار نسبت به توطئه‌ ها و شيطنت‌هاي مخالفان نظام ، گفت: استکبار جهاني اين روزها زير چتر حقوق بشر، در صدد تخريب جمهوري اسلامي برآمده و به نوعي مي‌ خواهند جلوه بدهند که ايران حقوق بشر را رعايت نمي‌ کند.(mehrnews)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.